Nytillskott =)

Äntligen har jag köpt en ny kamera. Jag har ju haft mammas och pappas under tiden jag har varit här och de haft min för min var ännu äldre =). Men nu har jag äntligen en ny så alla jag fotar inte behöver vänta super länge på att kameran ska fatta att den ska ta ett kort =).
Efter jobbet följde Jean med mig att köpa en på Best Buy, kan väl säga att det är Sveriges motsvarighet till Elgiganten.



Vi var också in på Michaels som är en stor Arts- and Craft butik. Åh va jag kommer sakna den när jag kommer hem. Någon som vet om det finns en Svensk motsvarighet? Jag köpte iaf lite stickers till min Scrapbocking som jag ska ge familjen när jag åker hem =)



Thanks Jean for the company, like always =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback