Mys och skridskor

Okej, då var det dags att blogga om sin ledighet igen, awesome =) Igår slutade jag jobba vid 6.30 och då kom My. Men hon började med att fastna i backen till huset så min värd pappa fick lov att få ut och visa henne hur man gör =) Sen åkte vi och hämtade upp Jean, åkte och handlade lite och sen hem till mig för att mysa framför "Charlie St. Cloud" och dipp+grönsaker.
När Jean öppnade ett skåp i köket sa hon: "Åh, Marabou!" Och jag har aldrig varit så snål som jag är på mitt svenska godis jag får hemmifrån. Sorry girls but I had a great time w u, as always!

 

Idag söndag började jag och My dagen med att slöa framför tv:n til G.I Jane, dricka Svenskt IKEA kaffe och äta egg and chese bagel med bacon. Precis som en söndag fm ska vara!
Till slut tog vi tag i att göra oss ordning till Au Pair mötet vi skulle ha. Vi skulle åka skridskor, spännande tänkte jag efftersom det var ett tag sen sist jag åkte *Bambi på hal is* Needå!


  

 Våra planer efter skridsko åkandet var att åka på bio men filmen vi skulle se skulle inte börja förän 7pm (visade det sig efter att vi åkte dit vid 4 tiden). Istället åkte vi till Chilis och åt mat.

   



Sen lekte vi lite med mina mjuka fina Lovikavantar också :D
  

Och så här sitter vi nu....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback