Förväntansfull

Skrev lite med min mamma idag på Facebook. Jag berättade om min hemlängtan och hon frågad emig varför jag trodde att jag kände så just nu? Jag sa att jag dels tror att det beror på att jag vet att jag snart kommer få träffa alla och att det börjar dra ihop sig till hemfärd. Då skrev hon att det inte var så konstigt att jag längtade hem för jag hade ju ändå en HEL DEL att se fram emot... Hon och jag räknade upp en hel del saker:

*Träffa min familj på flygplatsen är jag väldigt förväntans full till =)
*Se Mickes (min äldsta storebror) nya lägenhet
*Träffa Andreas (min yngste storebror) som har bott i södra Sverige ett bra tag men nu flyttat till Dalarna igen
*Se Mias nya lägenhet och hennes töser =)
*Se Thereses nya lägenhet som också har flyttat tillbaka till Dalarna, nu med pojkvän =)
*Träffa Viktoria och den lilla bebisen som kom till världen i måndags <3
*Se Hillevis hus som hon och hennes pojkvän har köpt
*Åka på kryssningar /technofester med Elin
*Förhoppningsvis börja plugga på universitet och flytta
*Smaka på allt som jag inte ätit elelr kännt smaken på på ett år!!
 och så klart alla andra mina vänner <3

Men det är sjukt vad det händer mycket i folks liv medan man är borta så här. Och slår vad om att mycket mer kan hända innan jag är hemma i slutet på maj =)



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åå längtar tills du kommer hem bruden!! Vet du vilket datum du kommer? :) Har Therese flyttat upp till Dalarna igen?? Här hänger man inte med alls :D Vi får höras nån dag på skype! Kramkram!!

2011-01-15 @ 10:22:57
Postat av: Angelica

Jag längtar också faktiskt på samma sätt som man gillar USA. Jag kommer troligtvis hem i slutet på maj, de sista dagarna där. Helgen efter lär jag festa med alla mina vänner =)

2011-01-15 @ 16:31:42
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vi längtar erfter tant angelika med :)

2011-01-16 @ 15:44:50
Postat av: Mia

Åhh,vad mycket kul vi ska ha när du kommer hem :)

Kraaammm

2011-01-17 @ 22:00:16
URL: http://smaunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback