Weekend off i januari

Då har man varit ledig igen då. Tiden går så himla fort ibland och speciellt när man är ledig. Så i fredags åkte jag, Jean och Malin till Summit Diner för att möta upp Julia, Marie och Caroline. Vi käkade lite mat innan vi sen åkte till morristown för att prova på Poledancing =)

Fråga mig inte vad Jeannet gör :)
 

Sen var det dags att prova på PoleDance. Var väldigt svårt eftersom man måste vara väldigt stark i handleder och armar. Men det var jätte roligt. Vi satt ihop en liten koregrafi som vi sen dansade till.
  



På lördag skypade jag med min mamma först på morgonen <3 Sen åkte jag och hämtade My i Warren innan vi åkte vidare till Bridgewater mall. Vi kikade på lite kläder och käkade mat där.

 

Sen åkte vi hem till mig, gjorde oss ordning och tog sen tåget in till NYC.
   

Efter att vi dansat av oss på Webster Hall gick vi till McDonalds och käkade. Där var det en kille som gjorde kort trick och jag ville så klart se hur det gick till. Vi började sen snacka med han ohc hans kompisar och hände med dem tills vårat 7.11am tåg skulle gå =)
    

Hade så himla roligt det här kvällen, träffade nya vänner och fick många skratt :) Tack My för att du ville följa med mig ut!!






Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen! =) Jag måste bara säga.. Jag ÄLSKAR din hatt!!! =D Vilket kap!!! Haha.. PoleDance =O Omg.! =) Värsta roligt ju! =) Skulle inte vilja/våga det själv (hmm. =D Haha!! ASG. Kan du tänka dig hur det skulle se ut!!!!?? =D Hahaha!!! Jag döör! =D) men låter ju hur kul och annorlunda som helst.. tummen upp =) Va kul att "få var med" och läsa och se allt skoj du är med om där borta! =) Det unnar jag dig verkligen.. Men längtar allt efter dig.. =) Många, många kramar //Din Tessa =)

2011-02-04 @ 09:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback