Day off

Idag har jag varit ledig eftersom jag har jobbat sen i tordags. Min dag har varit perfect, gymmade på morgonen efter att jag kört My och hennes familj till flygplatsen. När jag kom hem efter gymmet satt jag mig ute på trappen och ät lunch, drack kaffe, läste och lapade sol =)

 

Efter en dusch och lite surfande på nätet åkte jag till Summit igen för att klippa och färga håret. Tog en bild före och en efter för att det skulle vara kul att de skillnaden...

FÖRE


EFTER


Efter frisören åkte jag till
Kings och köpte lite ingredienser för att laga mat. men de får ni se i nästa inlägg under "Smått och gott" =) Än så länge har min lediga dag varit bra och hoppas den fortsätter så, jag behövde verkligen det här!



Kommentarer
Postat av: Linda

Håret blev jättefint! =)

2011-03-16 @ 00:16:30
URL: http://www.linzis.se
Postat av: Angelica

Tack Linda, skönt att få fräscha upp det lite =)

2011-03-16 @ 19:51:05
Postat av: Sara Nyrvik

Shit, vad snygg i håret du blev ;)

2011-03-17 @ 01:29:53
URL: http://saranyrvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback