Flyg hem!!

Kollade nyss mitt konto på Cultural Cares hemsida och såg min flygbiljett hem. Åker på onsdag och kommer till Sverige på torsdag kväll. Känns så himla konstigt men samtidigt är jag väldigt exalterad. My ringde mig idag och tyvärr får vi inte samma flyg hem. Gäller att köpa en ny bra bok som man kan läsa =)

Om två veckor ska jag flytta in i gästrummet för att nya au pairen kommer den 15de april. Då kommer det verkligen kännas som om jag snart åker hem. Får då också provpacka för att se hur mycket kläder jag ska ha med mig hem och ifall jag behöver köpa en till väska.

Längtar tills jag står där på Arlanda och kramar om mina föräldrar efter ett års väntan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback