Gräddtårta *jumi*

Igår bakade jag en gräddtårta eftersom Ws födelsedag var i onsdags och J har sin på tordag nästa vecka. Var en liten present till den från mig sen var jag ju själv väldigt tarv också :D

Så här är lite bilder.... ;)
  





Farfarn gillade det söta som vanligt, jag plängde i mig en bit och fick flashbacks från när man satt hemma i soffan och åt mammas goda gräddtårta med familjen, T nallade Gummibjörnarna, J var för trött att smaka och W gillade den som tur var =) Men vem åt mest av tårtan? JAAAAG!! Nu vet jag varför jag förösker att inte baka så mycket här, det slutar alltid med att jag äter hela själv ändå ;)'



Kommentarer
Postat av: mamma

Å vilken stilig tårta:)du är så duktig på att baka:)Kram

2011-03-13 @ 14:30:24
Postat av: Angelica

Bra jag har en mamma som lärt upp mig ;) Love you Mami!

2011-03-14 @ 04:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback