Satt ute i solen...

Igår var jag ledig hela dagen. Kl 9 kom Jean hit så vi lagade frukost, egg and cheese, bacon, bagels och kaffe. Sen satt vi oss ute på trappen och njöt av solen i ca +15 C. Satt där ute ett tag innan vi gick in och kollade på Rachel Ray och en intervju med "Stefan" från Vampire Diaries =) När hon åkte hem för att hämta sitt värd barn i skolan satt jag mig vid datorn. Vid ca 12.30 tiden bestämde jag mig att ta på mig träningskläder (från PJ) och tog en springtur ute i värmen. Var helt underbart ute och det var lite blåsigt som gjorde det svalare, perfekt att springa i. Tog en dusch, slöade vid datorn, åt sen lunch.
Vid 4.30 pm började jag göra mig ordning mig och hämtade upp Birgit vid 6pm. Vi åkte in till Summit och bestämde oss att äta middag där, satt på en utservering vilket var UNDERBART!!!
Med fyllda magar åkte vi till Route 22 och mötte upp en kompis från gymmet vi får på. Så vi tog ett glas vin och snackade. Satt än en gång utomhus =) Var en trevlig kväll och vi fick oss många skratt.
Så min lediga dag var perfekt, inte för mycket att göra och inte för lite. Alldeles lagomt =)

Idag ska vi ut i New York City och festa loss. Ska bli så himla roligt och ser verkligen fram emot det! Var ett tag sen nu, iaf en månad =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback