Shake shake =)

Så i lördags var det dags för utgång igen, var iofs 7 veckor sen sist =). Min värd mamma var så söt att hon sa tidigare i veckan att jag slutade tidigt på lördag så jag kunde gå ut, festa och ha kul om jag ville eftersom jag jobbat så mycket på sistonde. Så visst ville jag det!!

Efter att jag jobbat klart åkte jag och hämtade Birgit, vi drog till Wendy´s och åt middag, sallad och bak potatis, sen vidare hem till mig där vi slappade, snackade, gjorde oss ordning och tog lite drinkar. Senare kom Eva (en nya au pair) och Jean förbi.





Var grymma DJs där så vi dansade på som vanligt. Kl 5 på morgonen gick vi från clubben till Donken och sen väntade på Pennstation i 1 ½ timme. Satt i en trappa med tre andra och snackade om allt och inget =)

Thanks for an awesome night girls!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback